سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

ﺳﻼﻣﺘﯽ


ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺸﺘﯿﺎ ﻧﻪ ﻭﺣﺸﯿﺎ

سلامتی دلتنگا نه دلسنگا

سلامتی سربازا نه چتربازا

سلامتی رازدارا نه نازدارا

سلامتی تو دلیا نه تو مخیا

سلامتی رفقا نه رقبا

سلامتی زجر دیده ها

سلامتیه خودم و خودت !



حکایت


حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است حضور خاطراتت در وجود من


درد دوریت ...


طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی ، همه را امتحان کرده ام درد بی درمان است درد دوریت ...


تمرین


چقدر دردناکه بخوای بودنتو به یاد کسی بیاری که داره نبودتو تمرین می کنه !

ندارد ...


دلم برای حضور غیاب مدرسه تنگ شده است ... انگار خیلی وقت است که بودن یا نبودنم برای کسی فرقی ندارد !

باشه ؟؟


یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

بوسه هایت !


نقطه قوت تو نقطه ضعف منه : بوسه هایت !

فقط جای توئه …


به دلم نشستی ولی دو زانو ! معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ... پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …

بهانه ی آسمان


باران بهانه ی آسمان است وقتی دلش برای تو تنگ می شود !

نفس


تو که باشی بس است …مگر من جز نفس چه می خواهم ؟