سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

شعرهای عاشقانه Love Poem




شعرهای عاشقانه
Love Poem



می خوام و می خواستمت تا نفسم بود

می سوختم از حسرت و عشق تو بَسَم بود




شعرهای عاشقانه
Love Poem



در این گلشن بود خاکم ، نه آن مرغ هوسناکم

که هر ساعت به گلزاری کشاند آشیانش را



شعرهای عاشقانه
Love Poem



سوختیم و جوهر ما بر کسی ظاهر نشد

چون چراغان شب مهتاب بی جا سوختیم




شعرهای عاشقانه
Love Poem
   


ز پاره دل من ، هیچ گوشه خالی نیست

کدام سنگدل ، این شیشه برزمین زده است؟



شعرهای عاشقانه
Love Poem



گر به بالینم نیامد بر مزار آمد مرا

جانسپاری در رهش آخر به کار آمد مرا



شعرهای عاشقانه
Love Poem



سر به زیر پَر از آن دارم که دیگر این زمان

با من آن مرغ غزل خوانی که می نالید نیست



شعرهای عاشقانه
Love Poem



شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش

که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش



شعرهای عاشقانه
Love Poem



گرچه می گفت که زارت بکُشم ، می دیدم

که نهانش نظری با من دل سوخته بود



شعرهای عاشقانه
Love Poem



سرای توبه ، که دی کرده بودمش تعمیر

به یک کرشمه ساقیش ببین خراب امشب



شعرهای عاشقانه
Love Poem




روز مرگ و شام هجران را ز هم فرقی که بود

این به آسانی سرآمد ، آن به دشواری گذشت

دولت شاه



شعرهای عاشقانه
Love Poem




روشن بگویمت که فزون بر نیاز خویش

اهل زمانه بر تو عنایت نمی کنند



شعرهای عاشقانه
Love Poem



من از روییدن خاشاک بر دیوار دانستم

که نا کس کس نمی گردد از این بالا نشینی ها



شعرهای عاشقانه
Love Poem



از زندگانی ام گِله دارد جوانی ام

شرمنده جوانی از این زندگانی ام

دارم هوای صحبت یاران رفته را

یاری کن ای اجل که به یاران رسانی ام



شعرهای عاشقانه
Love Poem



ویران شود این شهر که میخانه ندارد

در حسرت یک نعره مستانه بمردیم




شعرهای عاشقانه
Love Poem

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد