سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

اس ام اس عاشقانه ♥ Love SMS ♥




زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد

حتی وقتی که خودم برای خودم بریدم و دوختم.




اس ام اس عاشقانه



من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو

یک دست که قفل شود در دست من




اس ام اس عاشقانه

  ♥ LOVE SMS



مـردنَــم را آرزوستــــ

اگـــر آرامگــاه ِ ابـَـدی آغــوش ِ تــو بـاشــد




اس ام اس عاشقانه

  LOVE SMS



سهم من از تو

دلتنگی بی پایانیست

که روزها دیوانه ام میکند

شب ها شاعر




اس ام اس عاشقانه

  ♥ LOVE SMS



چشم ها ساکت اند

اما اگر درکشان کنی ، دنیارا به آتش می کشند !




اس ام اس عاشقانه

  ♥ LOVE SMS



بعضیا مثل کبریت میمونن

خودشون ارزش چندانی ندارن ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن !




اس ام اس عاشقانه

LOVE SMS



دست هایش با من

چشم هایش در خیابان

دلش… این یکی را نمیخواهم بدانم !




اس ام اس عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد