سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

دل نوشته غمناک ♥ del neveshteh ♥




کاش میدانستی هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم !

عجب نفسگیر است هوای بی تو ؟!





 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    


 

 



برای من همانقدر که خواستنی هستی

دست نیافتنی هم هستی !




 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    




بی خیال خیالت میشوم

همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !




 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    





سخته واسه خوشبخت شدن کسی دعا کنی

که یه روز واسه خوشبخت کردنت قسم میخورد !





 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    





گفتند فراموشت کنم

اما به یاد آوردنت هر روز

درد آورترین شکل فراموشیست !




 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    




هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن

نمیدانی چه درد بدی است

پیر شدن در خم کوچه های انتظار …




 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    




یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم

دلخوشی ها کم نیست !




 دل نوشته غمناک

  del neveshteh    




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد