سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

اس ام اس غمگین ♥ Sad SMS ♥




خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی

مهربانند …




اس ام اس غمگین

   ♥ Sad SMS


 

 


زندگی معنی پیچیده ای ندارد

همین که تو باشی این تمام زندگیست …




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS




اعتراف می کنم به خیانت

که در نبودت با خیالت بودم …




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS




نوازشگر خوبی نبودی

سفید شده  تار مویی را که قسم خوردی

با دنیا عوضش نمیکنی




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS




تـو که نیستی

من به عکس هایت می نگرم

این همان تنفسِ مصنـوعی است




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS




خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست

این غم ها بزرگتر از دل هستند




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS




خدا را شکر بعد از اینهمه زندگی منم یه چیزی شدم

“فراموش”




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS





برای من “مهر” در نگاه توست

نه اولین ماه پاییز




اس ام اس غمگین

  ♥ Sad SMS




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد