سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

لعنتی


من سرم درد میکند برای دعواهایی که با هم نکردیم ... لعنتی ، چقدر مهربان رفتی !


کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟


کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟

بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟

و بازم بشناسی مرا از من به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که

چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !


غم انگیزترین جدایی


غم انگیزترین جدایی اونی بود که نه کسی گفت چـــرا ؟ و نه کسی فهمید چـــــرا ؟


مطمئن


مطمئن باش هیچ وقت فراموشت نکرده ام فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …


ترسم


ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !


می ترسیدم


من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست … یکی بود … یکی نبود !


تلخ


گذشته ها گذشته … اما تلخ گذشته اونم برای من !


بیچاره مترسک ...


بیچاره مترسک ... سرتاسر سال از مزرعه محافظت می کرد ولی با آغاز فصل سرما تنش هیزم کشاورز شد...  آری ، پاداش وفاداری جز این نیست ...


خسته ام ؟


میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟ آنجایی که وسط خنده هام بغض می کنم ...


تلاطم


در تلاطم روزگار ناسازگار ... من دورتر از همیشه کنج زندگی جا مانده ام ...