سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک
سوتــ♥ـه دلـان

سوتــ♥ـه دلـان

جملات و دل نوشته های غمناک

شعر


تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 

با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 


ابری غریب در دل من رخنه کرده است 

بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن 


ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز 

برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن 


ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین 

محض رضای عشق، مرا انتخاب کن 


ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم 

لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن 


سلمان هراتی




منتظر


مادرم می گفت : دوستانت را ببین همه به جایی رسیده اند ... نمیدانست منتظر نشسته ام تا به تو برسم !



خسته‌ام


چای دم کن خسته‌ام از تلخی نسکافه‌ها چای با عطرِ هِل و گل‌های قوری بهتر است


فاجعــــه


فاجعــــه یعنى آنقدر در تو غــرق شـــده ام که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت می کنم! عشـــق یعنى همین…



قفـل


دست هایـمان را بـهم قفـل کنیم فقط یـادت باشد کلیـد را جایـی بـگذاری که یـاد هیـچ کدامـمان نـماند


زیباست


خیال نبودنت نیز زیباست اصلا بگذار صادقانه بگویم هر خیالی که ردی از تو داشته باشد زیباست


آغوشـــت


تمــــــــــــام دنیـــا در آغوشـــت خــــلاصه شـــــــــده اســـــــــت کـــــــــــودکـــــــــانه پنــــــــــــاه میـبـــــــــــرم بـــــــــه خلاصــــــــــه ی دنیــــــــــــــــا


عاشقانه ی آرام من و تو


چه عاشقانه به رویت لبخند زدم و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی و این شد عاشقانه ی آرام من و تو



منــتــــظــــرم مـــی مــــانـــــــی ؟


تـــا آســــمان خــیــــال ِ تـــو چقــــدر راه اســــت؟ دو بـــال بـــرایــــم کافــیـــســــت؟ مـــی خواهـــــم به هــــوای تــــو در هــــوای تـــــو اوج بگیــــرم! منــتــــظــــرم مـــی مــــانـــــــی ؟


دلــــم


هر روز بر روی دلــــم می نویسم عاشــــقی تا اطلاع ثانــوی ممنــــــــوع به رویـــــای با تـــــو بودن که می رسم دیــــگر بـــــار دلـــــم می لـــــرزد ...